Followers

02 August 2012

kenangan

luar biasa ?
tak.
aq macam biasa.
yang selalu sediakala
yang selalu banyak kata
dan
banyak air mata.
ramadhan yang selalu buat terbuai-buai
membuat aku teringat-ingat
masa dahulu kala.

dulu 3 hari sebelum raya
macam macam dah setup.
aku memg tak bole show off dekat dapur.
habis nanti senduk kuali terbang kemana
 :D
kalau pormen nie retilah.
repair sana sini
pernah sekali aku buat langsir raya untuk ibu
:)
tak payah beli baru gituu
best moment dia aq dah pandai nganyam ketupat.
sampai lunyai daun tu aku kerjakan.
HAHA
ibu kata arwah nenek pandai buat
so aku lah generasi pelapis dia
cehh :D

since tahun lepas ayah datang bawak along datang beraya sekali.
best part bila aku dapat tahu cucu ayah tua setahun dari aku.
nasib baik tak boleh kawen.
opss, marah abg ZUL nanti :)

lepas tu abang kecik pun datang beraya dengan family dia sekali
yaa, aku teringat zaman dulu-dulu
manjang jep aku kena buli.
hahaha

i love my family  
Alhamdulillah

No comments: