Followers

26 January 2013

hello helloo new semester ! :)

kepala semakin memberat. study pun makin dahsyat. dok mengafal pun semakin ligat. ohh semester 5 yang terasa semakin membahang. walaupun study sampai ke pagi. bukan semua aku boleh catch up ! erghhh tensyeennnn ! dengan peel lecturer yang adakala bikin hati panas. tapi nk buat macam mana. kena jugak dahulukan perasaan dia. ambil hati dia. errkk. pun bole lah kan macam tuuuu...

dah nak masuk bulan 2. wahhh sekejapnyaa masa berlalu ! tugasan semakin banyak. tanggungjawab semakin berat. hmmm kena pikul sebaik mungkin walaupun aku terasa yang aq dah tak mampu pikulnya lagii. bertahan dan terus bertahan ! terusskannn

so sekarang aku memang betul betul kena arrange jadual harian aku. kalau tak. memang lemau lah badan nie kan. kata pun dah makin membesar. makin sihat dan comel lah sesangat. so ini lah draf jadual aq hari hari. yang weekend tu bebas lah. harap maklum. haha


bak kata penasihat akademik, selangkah kaki nie dah hampir melepasi program diploma aq. huuuuu berharap sangat sangat semester kali ini aku bole buat yang terbaik dari yang sebelumnyaa. okey ! Insha Allah . fokus, do not playfull, dekatkan diri dgn yg ESA. berusaha and tawakal.
go heyyat !
heheyy semester 5
you better watch out ! yehaaa
:D

No comments: