Followers

04 December 2013

bekerja

selamat bekerja.
selamat bekerja.
selamat bekerja.
tapi
haish macam kerja dalam rumah baru. sorang sorang je dalam opis nie. pagi pagi je isswan masuk scan stock, sudah ea aku sorang sorang. kerja tak banyak tapi rumit. sangkut kat salesman, aku tak boleh nak proceed kerja. lupe lah, aq nie kerja sales support, dok key in ajelah.

macam tadi, isswan tertinggal stok kat rumah, tapi kena jugak scan untuk hari nie, satu lah nak patah balik sebenarnya. tapi td nasib baik aku kena ikot dia wat keje kat outside. kalau tak mcm mane ?

one day training, lain hari key in sendiri. kelam kabut jugak aku semalam. yelah tatawu nak cakap macam mana. tengoklah tahan lah dulu, lepas graduate, pandai lah aq usha kerja lain. 

pergi kerja, macam biasa lah tapi balik kerja selalu ot. letih tu tak lah tapi pishang.
hahaha

member aku banyak jugak yang dah kerja, nak pilih sangt pun tak boleh. bukan dapat pun sekarang. hentam sajalah labuu.

sekarang nie aku dah kenyang. nak sambung kerja ? 
nanti kejap.
mengular dulu.

:)


No comments: