Followers

13 March 2014

stay away

hello guys.
suddenly aku tergerak hati update blog malam nie. dalam tetengah malam nie nak sharing dengan reader semua. ermm talking too much but nothing pun payah gak kan ? but i dun know why this situation always make me lost everytime. seriously, sikit sikit aku buat diri aku lebih kepada-Nya. adakala humans makes us terigau igau. buat salah sampai non stop. but until when right ?
entahlah, for those yang baca blog aku nie. please aku tak libatkan sesiapa dalam story aku. just tak suka when my privarcy u make i remember my past. damn it. who are u to keep me in ur bullshit life ? gosh. aku dah ada orang lain. yang bole buat aku bahagia. i want my day in my life. a best day with sumone of my life. please close the story now ?

i have him. seriously i want him. aku tahu Allah tak beritahu dia jodoh aku. tapi aku berpegang pada seorang sahaja. Alhamdulillah, he accept me even he know i nakal nakal dulu. free hair, cakap banyak. tapi setidaknya dia jujur. ape yang dia tak suke dia cakap. dia tak simpan. bukan aku nak cakap aku berubah sejak with him. tapi hati nie dah tak sanggup jadi orang lain. menjadi kepuasan dia mata orang lain.

bila dia ingatkan aku pasal jodoh. aku tergamam. bila dia ingatkan aku pasal kewajipan, aku tersedar. dengan dia, even i not totally understand him body languange, tapi kelama lamaan aku faham kenapa dia buat macam tu. dengan perangai aku dengan dia kontra. apetah lagi warna kulit. hihihi tapi tu tak kisah sangat lah. cuma dia jenis tak macam partner aku before nie.

dia tak cakap pun kiteorang kapel. dia tak cakap pun kiteorang declare. but when we meet, ade electric short yang aku pun pandai dah malu sekarang. hahaha kalau dulu tak kisah pun berbual kat bilik prs tu. tapi aku bukan takot dengan keadaan aku dengan dia. just aku risau ada yang seseorang keep visit my blog and still whatsapp me untuk berkias kias. erm aku pun tak tahu nak stopkan dia macam mana. lost.

tapi aku berserah kat Allah. aku nak berubah. adakala naluri aku tu tak terlepas dari sifat kemahuan and buat aku hilang kemampuan. please, i'm happy now. happy with him, happy in new life. 

stay away from me.
go find ur own life.


No comments: