Followers

14 May 2015

Brownies


seminggu yang perit. mungkin sifat perempuan yang nakkan perhatian. nakkan kasih sayang (yeke?) hahaha. Ya Allah aku tau aku menduga emosi dia. marah dia. sampaikan naik darah dia. menangis aku far. memang silap aku. keluarkan ayat yang aku rasa sebenarnye aku tak mampu nak hilang kau.
hari hari pujuk. walaupun aku tak reply. kalau reply pun dengan icon thumbs up je. huhuhu

aku rase dah lama kot janji brownies tu. entah dia timbulkan balik. siap pujuk2 ajak lepak dengan heh sekali. motif ?? hmm yeke kalau merajuk je cepat2 vromm seremban. kesian jugak hmm

aku tau far kau sungguh, sanggup turun datang ambil aku. pusing balik hantarkan aku. tahan je kena marah dengan aku. try slow down kan aku. nak pujuk tapi sebenarnye x reti haha. semua aku nampak. takde yang aku tak nampak. sebab aku sayang. sebab tu aku buat macam tu.

mekaseh untuk perhatian tu.
rasa sayang tu.
sebab selalu ade disisi aku.

No comments: