Followers

16 December 2015

aku tak tahu nak akhirkan tahun 2015 nie dengan kejayaan apa. bagus yang tang mana. hebatnya dimana. yang aku rasa sekarang perit. perit sangat. terasa kau dumb dalam semua perkara. satu persatu himpap jatuh dekat bahu kau. sampai satu saat kau jatuh then apa kau buat? nangis sampai teresak-esak. dalam umur kau 23 tahun ini kalau kau rasa kematangan tu dah exposes diri kau, maybe ade silap sikitlah. maybe matang dari segi muka or permikiran tapi kau belum matang dalam solve kan masalah diri kau.

pada mulanya kau risaukan tentang kerjaya. dalam sibuk kau cari yang kukuhnya, kau dah jumpa pengakhiran niat kau nak sambung belajar. give up? kalau Allah dah tunjuk hint bukan sekarang kau nak study sebab banyak kekangan, baik kau redha. soal cari kerja baru still lagi pending. tapi apa kau buat? kau masih sabar kan? hilang someone yang kau banyak share dengan diri dia betul-betul terkesan dalam diri. serious. aku tak buang kau. tapi lebih baik aku kena sedar, untuk berdiri bersama dengan kau, baik aku pergi.

aku buntu. buntu sangat. dan tak boleh fikir semua nie. biarlah.

No comments: