Followers

20 July 2012

anugerah ALLAH

menangis lah heyyat, itu yang boleh memuaskan kau. 
yang buat hati kau lapang, 
yang buatkan kau temui cinta baru kau :) 
YA ALLAH adakah dia yg selama ini aku tunggu ? 
adakah dia lelaki yang dalam mimpi aku pernah suatu ketika dulu ? 
YA ALLAH, Subhanallah ! aku jatuh cinta, yaa aku memg cinta dia :')

pernah dan banyak kali dia kata dia sayangkan aku dan ayat CINTA itu selalu kau ungkapkan.
 tapi aku banyak mendiamkan,
 menahan hati ini dari mengaku dan akhirnya terluah juga. 
sebab jujur aku cinta kau .

tenanglah hati, 
mungkin dia milik kau INSYAALLAH !
 mungkin dia ADAM buatku :)
 mungkin dia yang berbaju melayu dalam mimpi aku. 
yaa aku yakin.

zulhelmie awak selalu kata awak sebak, 
sebab ayat saya terlalu tersentuh dekat hati awak, 
tapi percayalah. 
setiap apa yg saya katakan ini,
 setiap itulah air mata saya mengalir sebeb terlampau sayangkan awak. 
CINTAKAN awak. 
ingat tuu. 
saya takde orang lain awak, 
awak datang dalam hidup saya memang saya bahagia sangat dengan awak.
 maafkan saya awak jika selalu kerenah saya ini merimaskan awak. 
saya tak sengaja, 
saya memang mudah beremosi.
 maafkan saya sepet :) 
sume syg nak tunjukkan dekat awak, 
sy nak awak tahu siapa saya dan nak awk lihat sy bgaimana.
 saya nak awak terima seadanya saya supaya saya sesuai untuk jadi permaisuri dalam hidup awak. 
ONE DAY sayang,
 saya akan tunggu hari ituu .

speechless sayang
i miss you
saya cintakan awak ZULHELMIE ♥



No comments: