Followers

17 July 2012

high school

praktikal ohh praktikal. bukan tak best tapii tak ready lah.
entahh, terasa bukan dunia aku lah 
duduk opis sampai petang, ketak ketuk tekan keyboard dengan 'kurung' dress
mak jemah =='
bukan aku seriously ! tapi dahh tu bidang aku, bukan outdoor punya orang.
kan best kalau kerja gerak sana sini.
pergi side sana side sini
siap pakai slack cotton, baru ngancam sehh !

aircond kuat sangat, macam stay dekat switzerland pulak. 
dah pulak aku yg terbiar dalam nie sorang sorang. 
baru 3 minggu, macam manelah kalau dah kerja betul betul
selamanyaa ?
OGH !
tak berkembang otak.
comfirmlah aku nak buat bisnes sendiri
aku bos aku pekerja. okey kan ?
:)

dulu masa high skul, beriya sangat nak further dengan akaun.
sebab ade geografi :D
sehinggakan
every exam pun boleh fail, gila !
memang tak suai agaknyer aku dengan akaun.
sungguh sungguh betul aku dengan geografi. 
sampaikan siow wan kuan tuu kalah dengan aku.
hebat tak ? haha
tapi tak jugak, aku down gilaa dengan math. walaupun bergiat siap siaga sampai spm
cam tuu gak. haha !

dulu pun sama, best student pun tak, best score tuu penah lah
:) cuma aku niee tak tahu perangai aku niee aper ke tak
yang suka tido, bising bising tuu
akulah. 
selalu kena attack sampi kena bawak masuk bilik guru
hahaha
hayati ohh hayati
tapi semua hal lama, dorang bising pun boleh beat geng aku ?
mia,mizah,shana,pija,mas,myra,biela,zue,syira
im,aiman,maula,ridzuan (eh ?)
dulu geng kuat tapi lain kelas lah :)

naik form5 lagii dahsyat, tak sangka geng aku congker 1 skola.
kautim sana sini, aku pulak ?
sorang sorang jep jadi line digi :D
pustakawan lah.
rehat manjang library, dah responsibility 
aku leader cover 6 dept kot
tapi bukan life aku okey, senyum ajelah
dah pulak aku tak kukuh lagi dengan spm.
teruk kena marah denan ibu kata aku main main
sampai tak daya nak study jauh jauh
kes putus asa
huuhuhu
one day, result trial spm kuar
1 kelas tepuk tangan buat aku sebab aq score soklan dokumen
alhamdullilah
berkat agaknya
sana sini kertas percubaan geografi, tak jugak aku mengerti
sampai pernah sekali teacher mengamuk sakan sampai baling buku sbb aku lowest dalam kelas
main main lagi kau
aku sedih
menangis jugak time tuu bila one by one terjadi
maybe ALLAH nak uji aku.
family, study buat problem gilaa. tak tahu nak share dengan siapa
menangis semua bagai.
lastly alhamdullillah geografi n akaun aku cemerlang gilaa
yang lain boleh makan juga.
hehehe
sekali pun tak pernah lupaa

best memories kot
aku suka stay high school
sebab aku ada geng
sebab aku boleh tido
sebab aku memang aku.
kau ada ?

:)

No comments: