Followers

16 July 2012

moment day ♥

terang terang lagi bersuluh. Eh? haha, tak tahu nak bilang or kata apa. semalam ialah first date with ♥ and
pada mulanya aku berasa biasa biasa semua ini tapi makin hari ker hari tersa debarnya sehinggakan malam sebelum hari kejadian itu aku pulak yg tak boleh tidur. haha ! serius lawak gilaa bila kenang balik.

dah siap siap balut, and hadiah buat sepet :)

bangun bangun dari 'tidur ayam ayam' terus pack kek and mandi siap semuanya. tak sabar gilaa nak dia rasa kek yg aku buat niee. aq pun x tahu sedap ker tak tapi nak buat mcm ner, redahkan ajer. sampai terminal, aq terus ambil bas n duduk seat yg boleh tahan saket belakang. pejam pejam kelip kelip dalam bas. first time naik sorang sorang tapi tawakal ajep. nasib baik hafal camner rupaa Pudu. haha ! dah tuu turun and waiting for him

dah tak sampai 10 minit dia muncul. wahh, berdebar sehh. goyang goyang! haha, comel lah sepet, angau gilaa aku tenguk muka dia. dahh tuu jalan jalan naik tren sampai salah arah, haha ! tapelah, aku memg tak tahu n dia pulak tak berapa faham sangat area situu. gelak gelak n then secara spontannya aq pulak nak blushing gilaa. haha ! dah sampai plaza sungai weng lepak at macd before nak pergi lowyat :) lepak lepak n then aku keluarkan kek aku, dia rasa. dia kata sedap :D 

 heaven sehh, LULUS ! haha .senyum senyum and borak pasal aku excdent rituu.. dan dia makan kek aku dengan seleranya. wahh, betul kot kek aku sedap :D

dahh tuu, jalan jalan masuk lowyat, perghh penuh gila sehh. usha usha phone sampai tak sedar dah nak dekat pukul 1, seriously dia pilihkan aku phone, rugii lah aku kalau tanak date ngan dia rituu. dah tuu jalan jalan lagii tukar tren ker KLCC :) hehehe, sampai situu terus pergi makan. kesian diaa pukul 3 baruu nak makan, yang aku niee pulak tak lalu nak makan tp tak tahulah kenapa. dah jalan jalan cuci mata lain ice age heee

okeyy, bukti ya sepet layan kartun :) heee
makan makan and lepak lepak, jalan jalan and then kiteorang snap gambar yg memang rupa kami masih budak budak okey . harharhar


 sepet suka ambil gambar orang curi curi XD

 hahaha, comel lahh tu ea biee

 sukaa gila

hehe sepet suka dengar heyyat bebel kan :)

before balik tuu ade something special antara kami, seriously buat aku dah flying habis and angau tak terkata. tak relaa seh nak balik seremban tapi nak buat macam mana, terpaksalah aku. and on the spot aku bole menangis dalam bas tuu. aduhaii.

and sampai sekarang aku still tak boleh hilang kan air mata aku sebab aku makin rindu dia.
aku sayang dia
terima kasih zulhelmie 
ILYSM

No comments: