Followers

12 July 2012

dia ♥ aku

assalamualaikum.
hai kawan kawan yang rindu tak terkata. tapi jangan buat apa apa, just stay baca coretan saya ya !

dah lebih dua minggu aku praktikal yang sungguh perah otak gila. tak pernah dapat task gila begini, key in sana sini sampaikan boleh hafal account yg tak pernah sekalipun keluar final nie. HAHA seriously memang sampai sekarang aku ingat lagi pesan En. Pojiee. 
''rasakan nanti tahulah kau LI macam mana"
alahh, goyang sekejap jep, esok esok datang LI semua okey tapi tak tahulah bos macam mana, dia jarang ade dekat ofis, sebab tulah manjang aku on9 ! 
hihihi

tapi biasalahh, life kurang. sampai ofis, open pc dah tuu tertera lah MYOB & fail yang bertindan yang memanggil untuk aku setelkan. dah celah celah tengah hari mata dah juling tengok deretan nombor and baru HEAVEN nak lunch.
heaven lah sangat =='

rendah diri yang aku mengatakan yang aku tiada transport nak bergerak jauh. asal lunch gerak jep deretan kedai dekat area ofis aku. nak diceritakan lah nie.
first day praktikal, shana pulak ajak aku lunch restoran nelayan. teragak na mencuba tapi memang ada dengar dekat sana mahal tapi manusia spesies aku nie takkan senduk lauk selain ayam dan kuah.
order sekali ice lemon tea yg boleh segarkan tekak. nyum nyum borak borak, timing dah sampai, mara ker kaunter pembayaran
ketak ketuk mesin duit kena caj sampai RM6.50 
?????
ayam seketul dengan kuah lemak cili api + lemon ice tea
apa cerita ini . atototo
first and last aku tak mahu singgah sana.

since praktikal, tade yang HOT story. LOVE story adelahh :3 sikit sikit lah ea mau cerita tapi semua tak boleh lah . heee

mungkin aku kena belajar fahami dia, cuba faham situasi dia dan cuba bertoleransi dengan dia. seriously sayang aku hanya untuk dia tapi cuma kadang kadang aku perlu buang segala negatif tuu.
betul dan terang terang lagi aku perlu dia dalam hidup aku sebab dia semangat aku.
kadang kadang aku kesian dengan dia,
sebab aq yang selalu banyak peel, tapi cara dia tak pernah bosan.
dia banyak melayan.
and
one day pernah sekali aku menangis sambil aq katakan aku sayangkan dia. yaa, aku sayang kan dia.
he's mine,
you're mine zulhelmie ♥
serius aku betul betul nak dia disisi aku, harungi hidup aq nak dia tahu kisah hidup aku dan apa impian aku.
tak mudah sayang kalau nak cari seseorang yang rela bersama kita, tahu kelemahan kita.
cukuplah seorang yang sedia ada.
 yaa, aku memang perlu tahu, dia tak pernah bangkang sekali kata-kataku
sekalipun tak.
dan buat aku terasa serba salah gilaaa

sentiasa buat apa yg aku inginkan/katakan
berbanding dia yang selalu mengalah

YA ALLAH
jika benar dia millik ku, dekatlah dia dan moga dia JODOHKU :)
Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments: