Followers

23 September 2012

anak saudara HAHA

melangkah setiap saat, melalui setiap hari dan kesannya dirasai setiap bulan.
kini sudah 3 bulan aku menjalani LATIHAN INDUSTRI.
Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar
cuma
ada anasir bernama zoragon sahaja mengganggu kami.
hew hew hew
kerja dah tak banyak, cuma aku dah hilang idea nak tulis apa dalam report.
zoragon banyak mengambil alih tugas aku.
kesabaran
kesabaran
huhu
batuk batuk dan batuk, 
dugaan darii Ilahi, aku terima dengan hati yang terbuka.
tak ada apa yang lain cuma alergi pulak yang melanda
-____-
apakah ? aitotototo
huhuhu 
hot story hot story
lalalala
tadi tertimbul number baru di phone.
pelik sungguh number ituu yg byk 7
lalu aku bertanya siapa
dijawabnya saudara.
ehh ?
rupanya shahfiq-nephew
dah lama tak contact mak yew.
makk ? ewww
hahahaha
dia cucu ayah aku, so dia sangat respect aq as her auntie, 
sekalipun tak pernah kau aku
how sweet you are
:D
sekarang kerja dekat logistik, and single.
aik? mane yang lame..
katanya sudah crush
so sad
lepastuu siap tanya apa cerita, bf sihat
hehehehe
Alhamdulillah
pandai haa stalker !
lupa pulak mak dia ade fb aku
kuang kuang kuang
so dah siap pesan pesan nie jangan lupa yaa roger makcik nie kalau turun seremban 
hahaha
he's a good guy
always being my nephew 
:)

No comments: