Followers

23 September 2012

dugaan ♥

berpasangan ini mengajar aku erti kesabaran, erti kasih sayang dan erti kefahaman.
yaa pada mulanya aku selalu menyoal, sentiasa menidakkan, dan mencari salah silapnya.
kadang-kadang tak terduga lontaran kata-kata membuatkan dia terasa seketika.
maafkan saya kekasihku, bukan niatku cuma hati ini terlalu meruntun
meruntun mahukan dirimu
jujur awak, mengalir air mata ini, sedihnya tak terkata. kau sanggup demiku dan aku akan tetap sentiasa berada disisimu.
inshaAllah awak, kita tetap bersama.
terima kasih tahan dengan saya, bersabar dengan kehendak saya.
previous dengan one day nie
tak keruan dengan hati ini bila awak merajuk dengan saya.
huhuhu
saya tahu awak tak suka, tapi saya buat jugak. maafkan saya yee, saya nie memang degil sangat sangat.
tapi saya tahu awak mampu control saya
  ♥
awak jangan risau, saya tahu niat awak, sentiasa 
tak pernah sekalipun saya anggap awak ini mengongkong saya.
saya tahu itu kebaikan kita bersama awak
macam selalu yang kita kata
'lebihnya awak, kuranglah saya. kurangnya awak, lebihlah saya'
saya sayang awak tau
:')
sejak dua menjak nie, saya perasan kita selalu berperang, ada saja yg saya bangkitkan
cemburu saya sehingga tak terkawal
ada sahaja yang mula lah yang menyakitkan
 tapi
saya tahu bukan niat awak melakukan semua itu.
cuma saya tak sanggup awak menoleh
menoleh dari merenung saya
sebab saya nak saya seorang yg menguasai hati awak
 ♥
hujung bulan depan awak dah stay pasir gudang
hmm
susah sikit nak jumpa
tapi awak dah janji kan nak wat sumthing, curi masa untuk kita berduaa
i'm waiting hubby
:)
 jujur awak, saya nie selalu fikir yang bukan bukan
bukan sebab apa, cuma saya takut
saya takut saya tak jadi yang terbaik untuk awak
saya cuba awak
cuba jadi yang terbaik untuk awak
tapi maafkan saya
saya manusia biasa, kelemahan itu tetap adaa
berharap sangat sangat awak dapat terimanya
:'(
tapi demi awak
saya cuba awak inshaAllah Zulhelmie
awak doakan saya ea..
 ♥
seronok masa last day kita kuar sama-sama
dah tak kekok macam dedulu
cuma masih lagi berdebar bilaa awak suka curi curi pandang saya
seriously saya berdebar
huhu
kesian awak, saya pun dah lupa jalan nak pergi sogo rituu
hehehhe

i love this part :)

 ♥
awak cinta hati saya tau
   rindu sangat dekat awak
rindu dekat pipi tuu...
lalala
:)

No comments: