Followers

28 March 2013

busy busy busyy !

tak sampai sebulan, final dah dekat. berlambak kerja. sampai bersepah semua modul aku. timing tidur janganlah kata. seminggu tu tipulah tak tidur. kalau kelas tengah hari, boleh jugak lelapkan mata. kalau tak, menelaah sampai subuhlah jawabnya. 

fening dengan peel lecturer. last minit bagi kerja memang payah lah. ade sampaikan presentation tu nak disumbatkan sama timing dengan test. oh may hantu, gilaa lah nak siapkan slide dengan nak hafal nota. haish, lain cita lah kalau slide tu topik yang masuk test. boleh jugak terima lagi. ini tidak, simpang.. simpang...

makin dekat dengan final, makin dekat lah jugak dengan program aku. risau jugak nak lead anak buah aku. dengan nak g usha tempat dinner tu entah bila. wahhh, menyeramkan pulak if ada yang menghalang. huhu. dengan misi penyambung generasi masa hadapan lagi. ohh harap harap semua baik baik je.
huhu

weekend nie tak dapat balik lagi. alkisah ade program kat planetarium kat KL. aku diwajibkan follow sebab ajk program. aktiviti dia simple jep. hahaha. senang aja bahh. so tak ramailah ajk tak dapat join sebab tempat terhad sebab pertukaran bas panjang ke bas ketot yang last minute. haish

esok betul betul test audit aku. entahla, aku nak mesej dia, macam tade pape effect kat dia jep nanti. aku try nak conct, tapi dia buat dia. aku tatawu lah. lagipun mesti dia dah contact dengan ex dia. so buat apa aku mencelah. 

entahlah, lepas satu satu datang dekat aku. sampai aku dah tak tertampung lagi dengan hal nie. sampai terbawak bawak demam nie. tak sangka pulak gini jadinya. kena jugak berjaga-jaga even aku rasa aku dah berada di position selesa. tapi tak jugak. takut tak lepas je. hmmm. gila tak suka, tapi aku tahu hal tu bukan akan jadi akhirnya. kan ?

so be happy and senyum 

:)




No comments: