Followers

02 June 2013

packing

malam nie.
siap siap packing. semua kena cepat.
esok pagi dah nak gerak balik
podeksen je pun
hahaha
tapi lepas isyak gerak g terengganu
tempat baru buat aku.
2 malam dalam bas.
3 malam dalam resort.
aktiviti dia berkayak
kayak
kayak
kayak
lemah aku dgr kayak nie
hohoho
masa camp agroloka dulu
terbenam dalam tasik
dengan tali pun longgar.
wahh serius aku fobia

budak budak nie dah update status packing.
aku satu ape tak buat lagi
hehehe
bukan tade hati nak pergi
tapi malas nk selongkar almari.
esok sampai aja, terus geledah barang dalam umah sewa
kasut sukan, track suit
stokin
dulu bila tak pakai main campak je
nie nak guna,
baru melilau nak mencari
hahaha

dijangkakan aku nak lepak prs dulu.
memandangkan syafiq nak update gambo dlm loker tu.
mogaa kau cpt sampai.
aku dah nak bincang pasal msk sem depan.
pegang microfone lak tu
depan 900 orang dalam dewan wawasan
perghh
haru biru aku
tu tang 1 den goyang

sem depan sem dalam bulan puasa.
fikiran aku sekarang dah macam macam plan
tapi tengok dulu.
bincang dulu
hehehe
aku pun tak brape clear lagi

jom lah berpacking.
marilah
ohh marilah
eh dah kenapa
huhuhu
doakan aku selamat pergi selamat sampai yaa
wassalam.


No comments: