Followers

25 June 2013

STYLE CAMP @ Besut, Terengganu

setelah sekian lama, baru sekarang aku nak update program STYLE @terengganu. terbaik dari ladang. best sangat sangat. sampai terbakar kulit alergi aku.
2 malam dan bas. pergi balik membeku dalam bas. sangat menyeronokkan. tak sanggup aku. huhuhu
nak cerita, so far semua okey. tapi mostly yang join budak budak area umur 19 tahun. pergh jauh beza ngan aku. huhuhu
nie serba sedikit gambar yg aku dapt copy dari geng STYLE



check in and ambil beg dulu. :)


before program start, kami sebilik dibenarkan melakukan aktiviti riadah masa petang tu.
jom main air dulu.
hehehhe


my junior dalam prs. murni and mumtaz




role model sikit. hahaha



memperkenalkan barisan roommate saya . dari poli kuching :)



program CSR - khidmat masyarakat





geng dalam group bergembira. hehehe


kilang kerepek. proses penjemuran.




masing masing syok tolong nak jemurkan keropok. hehe








jom kayak ! hehehe tapi aku tak kayak pun.




kasi warm up dulu. hahaha layankan aje


last day, memang habis burn kulit aku. hadoiii

we're from PRS PPD

:)
miss that moment.
bye bye Besut, Terengganu.
jumpa lagi.

No comments: