Followers

14 July 2013

Impian aku

Assalamualaikum. 
kejap, curi masa before berbuka untuk update blog. feel nak update datang bila tadi dok scroll twitter and then terperasan irine update status dekat twitter. 
lepastu teringat dalame tak visit blog dia. aku dah tawu dia dah bersalin, tapi tak tengok lagi gambar anak diaa. dah sebulan lebih anak dia. comel sangat sangat. macam ibu dia.
dari awal dia due sampai berpantang dia update story.
berair mata aku.
:') 
huhu
_________________________________

sambung balik.
tadi buka dengan family farah. ade baby kembar
meh tengok 


:) 
macam tengah wrestling kan kan.

sambung balik story tadi. umur dah sebaya tapi irine dengan diana dah ade baby sendiri.
comel comel
even dorang pregnant, still lagi boleh further study. jadi seorang isteri .
and the best sekali, boleh lagi jadi ibu.

nie part yg aq print screen.


mudah mudahan 
:')


part nie terharu, sayu, sebak sangat sangat. 
mungkin kalau kita dah berkeluarga satu hari nanti, feel kita akan rasa macam nie jugak.
kan kan
siapa tak sayang anak. sebab tu parents kita tak pernah lupakan kita even dia buzy mcm mana pun.
kan kan .
sweet sangat sangat !!
*okey dah berangan dahh*
huhuhu

part yang last sekali


haish, bukan tak sabar nak kahwin, cuma mahukan sebuah kehidupan yang pasti hingga ke akhir hayat. 
tu kan fitrah manusia hidup berpasangan.
Insha Allah satu hari nanti.

tahniah untuk irine dan dena.
moga perkahwinan awk berdua kekal hingga ke anak cucu.
mudah mudahan rezeki terus menerus.
Amin.
:)

doakan saya even awak tak kenal saya lagi.
sebab kita sebaya and sy pun nak merasai kebahagiaan seperti awak berdua rasa sekarang.
Insha Allah.
Insha Allah.
moga ada hari bahagia buat aku.
Amin.
:')


2 comments:

Irine Nadia said...

tq utk entry ni :'D

InshaAllah lepas ni rezeki ashiya pulak :) Ameen.

heyyat ashiya said...

sama sama :)
Insha Allah. Mudah mudahann. Aminn.
mekaseh singgah sini ! :D