Followers

22 July 2013

Leopard Sessons

even design leopard dah semakin basi, aku masih tertarik nak guna jugak background nie. 
dengan dah dapat wallpaper gini, makin ghairah lah aku edit sampai ke lewat pagi ha.
hahaha
terima kasih tumblr, suke betul aku godek godek nie.
:D
esok dahla kelas tax 8 pagi. jangan lah terbabas lagi.
taubat meh
silap silap esok kena present. aku dah siapkan jawapan tapi masalahnya grouping aku tak buat pape.
alahai nasib badan.
esok kelas tak pack sangat. audit tak siap lagi. later lah aku buat. buku takda, susah betul lah. kena fotostet cepat cepat jawabnya.
takot nanti tak dapat notes, menganga aku dibuatnya !
ngaum

esok ada iftar dengan classmates, tapi tak tahu lagi kat mana. harap harap aku dapat lepas segala problemo dalam postmortem.
orang lebih sudu dari kuah nie susah.
silap silap kita nie dipijaknya.
bukan nak bermegah tapi kita ada cara yang mampu nak selesaikannya.
go heyyat go !

so jom relaks relaks and tidur.
esok kelas lah
nite tembam.
saya rinduuu nie

:)


No comments: