Followers

26 August 2013

semalam dan hari ini

pagi pagi senin dah kelas tax 1. masuk masuk kelas direct buat soalan unrealise profit. godeh godek notes, buatlah sampai habis. tak pernah pernah lah aku buat full macam tu. confident lebih. nak kata pro belum lah lagi. Alhamdulillah sem nie aku dapat catch up. maklumlah repeat. sayang lah kalau tak dapat buat.
:)
esok lusa dan tulat. test tak henti. jumaat pun tast jugak. menggagau lah nak hafal. kira itu kira ini. fening. hari nie kelas 1 je, tapi dah dapat information tadi, kelas audit anjak ke malam. terbaik. esok test akaun, dan dan nie dia nak buat kelas malam. 
haitototo !
mengantuk pun mengantuk. semalam tak boleh lelap mata. buat nota sampai bateri phone pun habis ! huhu. aku tak boleh lupa hal semalam. ingat nak merajuk tapi tak sampai hati. huhuhu
dah lebih 2 hari deal nak jumpa, semalam dia kena pergi johol, then bergerak ke palong. for sure lah sekali jalan ambil masa sejam dua. 
aku pun tunggu dia sampai area pukul 4. tunggu punya tunggu dia wechat aku kata maybe lewat sampai seremban nie. abang dia follow sekali. tu yang lambat. dengan banyak kali mintak maaf kat aku, dia suruh balik podeksen dulu. ok fine, dengan hati yang lara aku off mobile internet then naik bas sks (naik baik baik bas ade). huhuhu
kononnya nak merajuk nie. sampai rumah aku tak reply wechat dia. 2 kali dia sent pun aku buat diam. geram sangat, aku bantai masak maggi, buat air coklat, bedal sampai kenyang. tetiba semalam aku nak jugak tido time maghrib. tergerak hati on balik internet tu tapi takda mesej. so guling lah sampai lelap. 
krohh krohhh
dalam area pukul 7.30 tu tetiba phone bunyi. aik, wechat dia lah nie. dia kata nak siap kejap, nanti dia datang sana. haik, datang mana ? datang umah PD awak lahh. aku dah baca tu menggelabah poie mandi.
hahaha
tunggu punya tunggu sampai lah dia. teman dia makan kejap then borak borak. lepastu terus hantar aku balik sebab dah tengah malam. risau dia drive. agpun dah seharian dia drive, penat lagi.
and the suprised is, I buat cupcake untuk dia. hehehe. dari first date dia mintak, so aku pun buatlah untuk dia. tatawu lah ape rasaa. hohoho
:)
tepat dia sampai rumah, terus dia mesej. aku bagitawu lah tak sangka aku nak jugak dia datang sini. even dia penat drive pergi palong semalam. 
dah janji mana boleh tak datang.
:')
sayu hati den kau ckp gitu. huhu btw thanks tembam.
imy


sincerely by,



No comments: