Followers

22 August 2013

tak boleh lelap

tepat pukul 2 mataa sudah tak boleh lelap. dan secara tidak sengaja, aku tak dapat nak kawal mata maka terlelap lah aq tepat pukul 10 malam tadi. akibat mengantuk punya pasal, rumah nie haru biru dengan tontonan hindustan pun aku buat tak layan. perghh, pack pack pacckkkk ! jadual pack, homework pack. test pun pack seminggu.
tapi apa aku bikin ? tidur tidur dan krohhh. hahaha. keletihan yang makin dibundarkan setiap hari makin menjadi. everyday kelas pagi, no gap for lunch hour. tak boleh skip kelas langsung. for the shortform 'lu dalam perhatian gua'. hahadoi. encik jamal ade kata ritu kes aku tak timbul lagi. maka aku boleh lah belajar dengan tenang. 
sekarang bukan meeting dengan prs sahaja. mpp jugak dah pandai calling caling buat meeting dengan all the president dekat polipd tu. so dah aku pun terlibat sama, angkut sekali 'husband prs' aku. dia tu sdcard aku. kalau dia takda, derita aku nak ingat semua work aku. Alhamdulillah, even dia junior, dia tawu skop kerja prs. terbaik !
around nak dekat bulan 9 nie dah dekat dengan test. questionnaire pulak aku tak setelkan lagi. apehal susah bonar business research nie. leader pun buat relaks, maka aq pun fokus pada subjek lain. akaun pulak even ade 4 topic for this sem, dia punya sub-topic berlambak lahai -,- tak faham satu hal, 2 jam dalam setiap kelas diperuntukkan buat latihan yang banyaknyaa. haish.
kelas tax 2 pulak puan tu dah nak dekat dengan due date. kejap kejap mc. ritu puan tax 1 aq ambil alih mengajar, dia pun fening dengan all clasmates aku. betul lah dat6s3 feymes dekat opis JP tu. 
kehkehkeh
raya tak raya, macam tu jugak weekend ea. minggu lepas berayaa kat jempol dengan rembau. pergi sana pun sebab nak deal dengan orang kampung pasal homestay dekat sana. so far pakcik makcik dekat sana superb. paling sporting kot ! hehehe rupa rupanyaa ramai budak ipta dah banyak kali buat program kat tempat dorang. dapat jugak rezeki aku, ritu mengidam daging salai masak lemak cili api. ade jamuan selepas meeting tu. dengan sambal ikan sembilang dia. memang terbaik lah.
jalan jalan. ronggeng ronggeng sampai rumah family angkat exco kelab aku. beraya kejap kat sana, bedal makan lagi, ade laksa, lepas hajat lagi. hahaha rezeki jangan ditolak. 
so sekarang aku kena sediakan borang permohonan untuk urusetia. 
tapi rasaa macam nak tanya yan dia ada softcopy tak dari sem lepas je.

sebelum terlupa, meh sekali kita sama-sama sedekahkan al-fatihah untuk orang Islam di mesir. moga Allah sentiasa lindungi mereka. 
Allahuakbar.
Al-Fatihah.

okey back to work.
btw ini untuk awak.


:)

Assalam.


No comments: