Followers

16 August 2013

day with you

dengan memikul beg sekolah. aku pun hang out dengan dia. berdebar jangan lah kata. tapi kematangan dia mampu mengawal aku. jalan jalan dah macam adik dengan abang. hahaha

belek belek tab dia, rupanya sekalipun tak pernah delete chat since kenal dulu. before jumpa tu siap menggelabah wechat rosak. hahaha aku pulak lupaa nak on facebook. menggagau dia mencari.

aku tak kata dia tu baik tapi setakat ini aku selesa dengan dia. bukan aku kata aku baik. sekurangnya aku tahu landasan aku dimana. manusia boleh berubah. dan aku juga tengah berusaha bagi peluang kat diri nak jadi yang lebih baik. 

benda lepas jangan dikenang. tapi aku jadikan sandaran utk perbaiki diri. cuba cari kehidupan, bahagia sendiri. Alhamdulillah kini aku merasai keadaan itu. dan sayang itu.

one words. one situations. one hope. 
terima kasih awak.
imy


No comments: