Followers

13 December 2013

perjanjian 2 kaler

berkecamuk pulak hati nie. tidur lewat, bangun awal. dekat ofis pun still aku fikirkan. 
tak tahulah kau main main ataupun serius. tapi kau ada cakap kalau serius ?
ermm
terasa aku terambil berat apa yang kau cakap. huhu gundah gulana aku. 
Insha Allah, itu jawapan selamat kau. tapi still kau cakap setahun je lagi tunggu lah. 
tunggu ? aku kenal kau dari start aq masuk poli. join program sama-sama. lepak sama-sama tu jarang lah.
aku tahu kau budak belajar.
one by one aku couple, kau just senyum. pandang aku then tak pernah kau jauh. 
layan kau dekat twitter, buat aku kuat nak sakat kau. tapi tak tahu lah kau follow semua twit aku.
jangan kau baca sudah ape yang aku tulis nie.
segan pulak. 
huhuhu
aish tak boleh lupa lah. sampai pukul 2 dok wechat dengan hang. sampai aku terasa apakah nie ??
kau yakinkan aku. kau ceritakan ape yang kau nak. siap kate nak buat donut jadi hantaran.
gilaaaaaa !
hahaha
pape pun kau mesti sambung master. aku nie kerja ajelah yang boleh, ade rezeki sambung lah aku. kau pun kata if ada jodoh, kalau hati dah berkenan, jangan lah nakal-nakal.
tapi aku takot nak pegang ayat kau.
takut terlampau melayan. nanti aku gak merana. cukuplah ape yang jadi dulu.
ermmm
tapi yang penting banggali dengan cina bukit.
aku tak boleh lupa tang tuu. kalau Allah kate adanya kontra, jodoh kekal, Alhamdulillah.
kalau tade apa apa, anggaplah kau kawan sekuliah aku.
dah janji kan nak konvo same same. tak sabarnyaa nak jumpa kauuu !
hahahaha
esok kau pergi kenduri cik kan, jangan nakal2, aku tembak kau dengan senapang gajah.
memang mati katak lah. hahaha
ermm, tapi aku esok keluar dengan sumone.
aku harap kau x kisah.
aq berkawan dengan semua orang. tapi macam aku beritahu kau, if brape banyak lelaki yang aku couple, tapi kalau jodoh aku tetap dengan kau.
aku tak boleh lari.
:)
tape, esok aku keluar ngan member aku. 
macam aku member dengan kau.
aku member dengan semua orang.
sampai kau pinang aku dengan hantaran
jongkong emas + donut
eh
hahaha


No comments: