Followers

06 January 2014

Vacancy Please !

tahun baru.
kau nak tahu ape azam aku ?
ofcoz aq nak carik kerja baru. nak kemam lama lama dalam opis nie memang tak dapat lah.
kak nor minggu nie last day. kak nonie pun dah ready angkat kaki.
aku ?
for surelah aku nak blah. buatpe nak duk lame lame, terasa sangat ditindas.
macam tu ke melayu ?
bangsa lain pun still okey slowtalk.
nasib baik aku bukan dekat HQ.
pangkat besar tapi attitude macam nak jatuhkan orang.
resign letter dah hantar.
bos dah tanya apa sebab
..............
so 3hb depan aku last.
muktamad !

dok usha usha.
dok anta resume sana sini.
Alhamdulillah, dua company panggil aku untuk interview.
tak cuba tak tahu kan ?
first nie aq dah lama hantar, bulan lepas tak silap aku
kontrak setahun. kerajaan.
kedua ass. auditor.
area tempat kerja lama aku nie jugak lah
takpe, asal still lagi dalam course aku.

yang penting dah usaha, dapat or tak, 
aku canang jugak resume aku sampai dapat kerja lebih baik.
huhuhu
harap harap lah dapat Ya Allah. 
adelah rezeki setahun dua nie. 
memang nak kerja sangat sangat. 
nak kumpul duit untuk degree.
ya DEGREE

Insha Allah
Amin.


No comments: