Followers

30 October 2015

teringat.

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali...

rasanya banyak kali mimpi kau. boleh dalam seminggu tu ade sekali dua. ada dalam keadaan kau marah, dan ade jugak dalam keadaan kau dengan orang lain. mungkin ada benda yang tak selesai lagi. mungkin. bila aku stay alone, duduk fikir tentang kau. tapi apa daya? lebih baik aku diam kan? sebab akan akhirnya aku yang sakit. berdiri terus berdiri. even kau rasa orang yang kau pernah kongsi suka duka dulu dah takde dalam hidup kau. even kau pernah kata yang aku selalu tak puas hati dengan layanan kau. bukan aku tak puas hati. aku mahu perhatian tu. 

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba tiba
Tak mungkin kerana sayang 
Cuma terganggu oleh perasaan... 

nothing else to describe. finally kalah dengan tanggapan yang aku cipta sendiri. berat hati ni wey. takpelah. aku tak pergi mana pun. aku hayati yang kau kenal masa zaman poli dulu.

No comments: