Followers

21 April 2013

responsibility

esok kemuncaknya.
bermula peperangannya.
bersenjatakan kalkulator yang boleh kata dah uzur.
hahaha
pening pening lalat aku study management.
satu topik 
ade empat sub topik
step lain lain
last last malam tadi aku pun berkeroohh
mengantuk punya pasal.

belek belek diari.
tengah bulan depan ada program.
nun jauh dekat pantai timur.
dah siap kira kira hari
cukup tak sebulan 
nak buat part time
cuti enam minggu harus bekerja.
ehh WAJIBBB !
heee

lepas perlantikan .
aku dah terasa gusarnya.
berdebarnya.
tak tahulah aku mampu atau tidak.
sekurangnya aku berusaha kan ?
amanah orang
laksanakan dengan drastiknya.
tapi aku akan pastikan
aku mampu.

mungkin dengan penerimaan ini
ada dugaannya
dan
ada hikmahnya
tapi harapan aku
aku mampu berdiri
berdiri dengan kemampuan dan semangat aku
bukan sebab aku mengalah
menerima dengan penguasaan dari seseorang.
yang membuat aku terasa ada sebuah penindasan !
no no noo
yes i know i can do it !
dengan adanya mereka.
aku tahu aku mampu.
insha Allah

:) 

go heyyat go !


No comments: